Om Oss > SPØRSMÅL OG SVAR

SPØRSMÅL OG SVAR

Kan jeg endre navn eller bytte passasjerer?

Gjelder det hotell og leiebil kan det være mulig å endre navn. Vi ber deg kontakte oss for å undersøke muligheten nærmere og til hvilken kostnad, hvis det er mulig å gjøre en endring.Vi betoner derfor viktigheten av å skrive korrekt navn som det står i passet ved bestillingstilfellet.

Min side

Jeg får ikke logget inn på min side, hva er galt?

Det kan være ulike årsaker til dette:
Det kan være at passordet ikke stemmer. Velg da glemt passord og du vil få tilsendt muligheten for å lage et nytt. Det kan være at du har bestilt en reise hos et reisebyrå eller via våre butikker/vår telefon. Du blir da ikke automatisk medlem og må opprette nytt medlem.

Jeg får ikke registert meg som medlem på deres sider?

Hvis du har bestilt en reise via nettet blir du automatisk medlem på våre sider. Hvis passord ikke har blitt tilsendt, velg glemt passord og du kan lage deg et passord.

Jeg har byttet e-postadresse og vil endre dette. Er det et sted jeg kan gjøre dette selv?

Logg inn på Min side på vanlig måte og fyll inn korrekte opplysninger, velg Oppdater og de nye opplysningene er lagret.
Om ønsker hjelp kan du sende en e-post til contact@visitromania.no  så hjelper vi deg så raskt vi kan.


På hotellet

 

Vi ønsker å bo vegg i vegg med noen venner, kan dette la seg ordne? Hvordan gjør vi i så fall dette?

Når du logger inn på Min side kan du komme med ønsker som vi videreformidler til hotellet. Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere at ønskene blir oppfylt.

Vi ønsker å bestille topp etasje og utsikt. Hvordan gjør vi det?

Hvis det ikke ligger som valg i bestillingsdialogen (f.eks. 2 roms leilighet med havutsikt, topp etasje) kan slike ting ikke bestilles. Vi kan notere et ønske, men gjør oppmerksom på at ønsker ikke kan garanters. Send ønsket til oss pr mail og husk å sende med bestillingsnr.

Vi ønsker å bestille rom nr. xx. Vi har bodd der mange ganger før.

Spesielle romsnummer kan ikke bestilles, men kan legges inn som ønskemål ved å logge inn på Min side eller ved å kontakte oss på telefon eller e-post. Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere at ønskene blir oppfylt.



Etter hjemkomst

Jeg har glemt igjen noe på hotellet eller bussen. Hva gjør jeg?

Gjenglemte saker etterlyses ved å sende mail til contact@visitromania.no

Om en koffert/barneutstyr blir skadet på flyturen. Hva gjør jeg?

Skaden skal umiddelbart meldes til flyselskapets representanter på flyplassen og det fylles ut en skaderapport. Etter dette må du kontakte en veskeforretning eller barneutstyrsbutikk og undersøker om skaden kan repareres.
 

 


MULIGHETER FOR BESTILLING